Ο πελάτης (καταναλωτής) έχει προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, χωρίς να αναφέρει τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος. Ο προμηθευτής, από την πλευρά του, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα (μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε από τον πελάτη (καταναλωτή) ότι αυτός υπαναχωρεί.
Ο πελάτης (καταναλωτής) μπορεί να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο ή την επιστροφή των χρημάτων του, σε περίπτωση αποδεδειγμένου λάθους που έγινε από το κατάστημα μας, δηλ. παρέλαβε λάθος προϊόντα ή προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.). Στην περίπτωση αποδεδειγμένης υπαιτιότητας του καταστήματος μας, ο αγοραστής θα πρέπει να επιστρέψει το προϊόν εντός δέκα ημερολογιακών (10) ημερών από την ημέρα που το παρέλαβε, χωρίς κανένα απολύτως κόστος μεταφοράς.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει υπαιτιότητα του καταστήματος και ο πελάτης επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος που αγόρασε με κάποιο άλλο ή με άλλο μέγεθος κλπ, ισχύουν όλα τα παραπάνω, αλλά ο πελάτης επιβαρύνεται με τα όλα τα έξοδα της αποστολής / μεταφοράς που θα προκύψουν καθώς και με τις οποιεσδήποτε διαφορές τιμής του νέου προϊόντος. Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης της αγοράς του έως και δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες μετά την αγορά του.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνον εάν ο ίδιος προέβη σε κακή χρήση. Για παράδειγμα, αν αποσυσκευάσει το προϊόν, για να δει πώς είναι και αν λειτουργεί, αυτό δεν σημαίνει ότι μειώνει την αξία του.
Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα που δεν θα επιστραφούν εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών, τότε το κατάστημα μας δεν υποχρεούται να δεχτεί την οποιαδήποτε επιστροφή.
Επίσης, απαραιτήτως θα πρέπει το προϊόν που επιστρέφεται να συνοδεύεται με όλα τα έγγραφα του με τα οποία παραλείφτηκε (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο και δελτίο αποστολής).
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί αφού πρώτα ο πελάτης επικοινωνήσει με e-mail στο: svphotoceramic@gmail.com ή στο τηλ. +30 2109219492
εντός 10 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, εξηγώντας το λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης του προϊόντος.